Anoniem
12 maanden geleden
Goede verhouding tussen theorie en praktijk.
Doordat ik de cursus 1 op 1 kreeg en bleek dat ik de gevorderde cursus al redelijk in de vingers had, kon ik eigen vraagstukken inbrengen waarmee wij aan de slag gingen. dit heb ik als prettig en leerzaam ervaren.
Goed en leerzaam
Professioneel en inhoudelijk goed aansluitend op praktische werkzaamheden.
Vind cursussen, Blended learining, artikelen en meer op รฉรฉn plek.